سئو, وبسایت

17 نکته مهم سئو برای رتبه بندی بالاتر

امروز 17 نکته مهم سئو را که باید بدانید را مشاهده خواهید کرد .

و این نکات در واقع کار می کنند.

در حقیقت:

این نکات سئو به من کمک کرد تا رتبه 1 را برای کلمات کلیدی مانند “بک لینک” کسب کنم:

Google SERP – بک لینک ها

و “در سئوی صفحه”:

Google SERP – سئوی صفحه

بنابراین چه در زمینه سئو تازه کار باشید، چه یک کهنه کار با تجربه، امیدوارم از تکنیک های این پست ارزش زیادی کسب کنید.

در اینجا 17 نکته مهم سئو برای بهینه سازی وب سایت خود آورده شده است:

  • 1. از کلمات کلیدی در مکان های مناسب استفاده کنید
  • 2. کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید
  • 3. کلمات کلیدی “پیشنهاد” را پیدا کنید
  • 4. صفحات زامبی را حذف کنید
  • 5. یک مطالعه صنعتی انجام دهید
  • 6. کلمات کلیدی مرتبط را به محتوای خود اضافه کنید
  • 7. متن را به اینفوگرافیک ها، پادکست ها و ویدیوها اضافه کنید
  • 8. صفحات قدیمی را به روز کنید
  • 9. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید
  • 10. از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید
  • 11. در اطراف سوله های شانه محتوا ایجاد کنید
  • 12. از دارایی های بصری خود بک لینک بگیرید
  • 13. کلمات کلیدی مارک دار ایجاد کنید
  • 14. تعاریف “X چیست” را به محتوای وبلاگ اضافه کنید
  • 15. رتبه در قطعه های ویژه
  • 16. فرصت های بیشتر پست مهمان را بیابید
  • 17. CTR ارگانیک خود را بهبود بخشید

1. از کلمات کلیدی در مکان های مناسب استفاده کنید

احتمالاً می دانید که باید کلمات کلیدی را به صفحاتی که می خواهید رتبه بندی کنید اضافه کنید.

از کلمه کلیدی هدف خود در محتوای خود استفاده کنید

اما اینکه کجا از کلمات کلیدی خود استفاده می کنید به همان اندازه مهم است که چند بار از آنها استفاده می کنید.

به طور خاص، می‌خواهید مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما حداقل یک بار در تگ عنوان صفحه شما ظاهر می‌شود .

کلمه کلیدی خود را در تگ عنوان خود قرار دهید

آدرس صفحه وب:

کلمه کلیدی خود را یک بار در URL خود وارد کنید

و در 100 کلمه اول مطالب شما.

کلمه کلیدی خود را در 100 کلمه اول صفحه خود بگنجانید

به عنوان مثال، من صفحه ای در سایت خود دارم که با کلمه کلیدی بهینه سازی شده است: ” کپی رایتینگ “.

و من مطمئن شدم که این عبارت دقیق را در آن مکان‌های کلیدی اضافه کردم.

کلمه کلیدی در URL، عنوان و مقدمه

اگر می خواهید با سئوی داخلی خود پیشرفت بیشتری داشته باشید ، توصیه می کنم این ویدیو را تماشا کنید.

https://youtube.com/watch?v=EceSgY9bDnc%3Frel%3D0

و پس از اتمام ویدیو، بقیه نکات سئو را در این پست بررسی کنید…

2. کاربران را برای مدت طولانی تری در سایت خود نگه دارید

حقیقت اینجاست:

Pogosticking  می‌تواند رتبه‌بندی Google شما را ایجاد یا شکست دهد .

بنابراین: pogostiking دقیقا چیست؟

Pogostiking زمانی است که کاربر گوگل روی سایت شما کلیک می کند…

… سپس به نتایج جستجو برمی گردد تا چیزی را بیابد که واقعاً به آنها کمک می کند.

پوگوستیکینگ

و زمانی که کسی به این موضوع اشاره می کند، پیامی قوی به گوگل می فرستد: «من از این نتیجه خوشم نیومد».

نیازی به گفتن نیست: اگر سایت شما باعث خوشحالی کاربران نشود، گوگل رتبه شما را پایین می آورد.

کاهش رتبه

سوال این است:

چگونه کاربران را بیشتر در سایت خود نگه می دارید؟

از گلوله ها و عنوان های فرعی زیاد استفاده کنید.

وقتی مطالب شما به راحتی قابل خواندن باشد، مردم زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند.

(همچنین آنها را از زدن دکمه “بازگشت” خود باز می دارد.)

همانطور که مشخص است، گلوله ها و عنوان های فرعی خواندن مطالب شما را بسیار آسان تر می کنند:

گلوله ها و عناوین فرعی در پست

این ما را به نکته بعدی هدایت می کند…

3. کلمات کلیدی “پیشنهاد” را پیدا کنید

احتمالاً قبلاً می دانید که می توانید از Google Suggest برای یافتن کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید :

جستجوی گوگل – لینک سازی – پیشنهادات

اما چیزی که ممکن است ندانید این است که می توانید از همین رویکرد با سایر موتورهای جستجو استفاده کنید.

مانند ویکی پدیا:

پیشنهاد ویکی پدیا

یوتیوب:

پیشنهاد یوتیوب

و بله، حتی بینگ:

پیشنهاد بینگ

4. صفحات زامبی را حذف کنید

صفحات زامبی صفحاتی در سایت شما هستند که هیچ ترافیکی وارد نمی کنند.

آنها فقط یکجوری هستند …

و هنگامی که صفحات زامبی را حذف می کنید، می توانید رتبه های بالاتر و ترافیک گوگل بیشتری کسب کنید.

در حقیقت:

یکی از سایت‌های تجارت الکترونیک با حذف 11 هزار صفحه محصول، شاهد افزایش 31 درصدی در ترافیک موتورهای جستجو بود (البته به افزایش 28 درصدی درآمد اشاره نکنیم).

گوگل آنالیتیکس – تصویری از ترافیک

و آنها تنها نیستند.

Proven.com پس از حذف 40 هزار صفحه زامبی از سایت خود ، شاهد افزایش 88.3 درصدی ترافیک جستجوی ارگانیک خود بود :

Proven.com - افزایش ترافیک

چرا این استراتژی کار می کند؟

خوب، گوگل نمی‌خواهد سایت‌هایی را که با محتوای نازک و بی‌کیفیت پر شده‌اند رتبه‌بندی کند.

در حقیقت:

گوگل اعلام کرد که آنها “یک صفحه قوی تر را در مقابل بسیاری از صفحات کوچکتر” ترجیح می دهند:

گوگل یک صفحه قوی تر را ترجیح می دهد

این چیزی است که من در اینجا در Backlinko به آن توجه زیادی می کنم.

تا به امروز، من 196 پست در این وبلاگ منتشر کرده ام.

Backlinko – پست های منتشر شده

و آن 196 پست در هر ماه بیش از 360 هزار بازدید از موتورهای جستجو ایجاد می کند.

Backlinko – ترافیک ارگانیک

5. یک مطالعه صنعتی انجام دهید

بهترین راه برای دریافت بک لینک از وبلاگ های معتبر و سایت های خبری در جایگاه شما چیست؟

یک مطالعه صنعتی

در واقع، BuzzSumo دریافت که انتشار یک مطالعه صنعتی می‌تواند تعداد زیادی ترافیک، اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی و اشاره در مطبوعات را برای شما به ارمغان بیاورد.

BuzzSumo - مزایای مطالعه صنعت

چندی پیش متوجه شدم که بسیاری از وبلاگ های سئو در مورد جستجوی صوتی صحبت می کنند.

جستجوی صوتی یک موضوع محبوب است

اما من همچنین متوجه شدم که این پست ها نکات SEO را برای جستجوی صوتی ارائه می دهند … بدون هیچ داده یا تحقیقی برای پشتیبان گیری از آنها.

بنابراین تصمیم گرفتیم اولین مطالعه جستجوی صوتی در مقیاس بزرگ را انجام دهیم .

Backlinko – مطالعه جستجوی صوتی جستجوگرها

این محتوا چگونه انجام شد؟

این پست 5.6 هزار بک لینک ایجاد کرده است .

مطالعه جستجوی صوتی جستجوگرها - بک لینک ها

بهترین قسمت؟

من برای دریافت این پیوندها نیازی به انجام کارهای گسترده نداشتم.

زیرا محتوای من اطلاعاتی را در اختیار وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران قرار می دهد…

داده های جستجوی صوتی

آنها به طور خودکار به محتوای من ارجاع می دهند (و به آن لینک می دهند).

مطالعه جستجوی صوتی - ارجاع شده است

شیرین!

سئوی داخلی بسیار بیشتر از این است: «حتماً کلمه کلیدی خود را چند بار در صفحه خود قرار دهید».

(اگرچه این نیز مهم است.)

برای رتبه بندی امروز در گوگل، باید مترادف و سایر کلمات کلیدی مرتبط را نیز به محتوای خود اضافه کنید.

چرا؟

چیزی به نام مرغ مگس خوار گوگل .

سرزمین موتورهای جستجو – پرسش های متداول مرغ مگس خوار گوگل

به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل به گوگل اجازه می دهد تا فراتر از کلمات کلیدی ساده عمل کند. در عوض، آنها سعی می کنند موضوع صفحه شما را درک کنند .

حباب کلمه کلیدی

(مثل یک انسان.)

بنابراین:

چگونه محتوای خود را برای مرغ مگس خوار بهینه می کنید؟

تنوع کلمه کلیدی اصلی خود را در محتوای خود بگنجانید .

برای این کار کافیست کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید…

جستجوی گوگل - "بازاریابی محتوا"

… و به پایین نتایج جستجو بروید.

چند عبارت «جستجوهای مرتبط با…» را به محتوای خود اضافه کنید.

Google SERP – جستجوهای مرتبط

7. متن را به اینفوگرافیک ها، پادکست ها و ویدیوها اضافه کنید

بله، محتوای بصری (مانند اینفوگرافیک ها و پادکست ها) یک راه عالی برای دریافت ترافیک و بک لینک است .

اما آنها یک مشکل بزرگ دارند:

گوگل نمی تواند آنها را درک کند!

به همین دلیل است که توصیه می‌کنم متن زیادی را به همراه اینفوگرافیک، پادکست یا ویدیوی خود اضافه کنید.

برای مثال، اینفوگرافیکی است که مدتی پیش در سایت خود منتشر کردم:

سئو روی صفحه – اینفوگرافیک

اما به همین جا بسنده نکردم.

همانطور که می بینید، من همچنین بسیاری از محتوای با کیفیت بالا را در زیر اینفوگرافیک خود اضافه کردم.

سئو روی صفحه – محتوای زیر اینفوگرافیک

و این محتوای متنی به موتورهای جستجو کمک کرد تا بفهمند اینفوگرافیک من در مورد چیست.

8. صفحات قدیمی را به روز کنید

آیا تعداد زیادی پست وبلاگ در سایت خود دارید که گرد و غبار را جمع آوری می کند؟

اگر چنین است، احتمالاً می توانید با به روز رسانی آن پست، رتبه خود را بهبود ببخشید .

بگذارید با یک مثال واقعی به شما نشان دهم که چگونه این کار می کند…

چند سال پیش، متوجه شدم که این پست از وبلاگ من آنطور که انتظار داشتم کار نمی کند.

چک لیست سئو - قدیمی

علیرغم اینکه محتوا واقعا خوب بود…

… صفحه من بین صفحه اول و دوم برای کلمه کلیدی مورد نظر من: “چک لیست سئو”.

چک لیست سئو - SERP ها تغییر می کنند

خوب نیست.

بنابراین تصمیم گرفتم این پست را به روز رسانی و ارتقاء اساسی بدهم.

به طور خاص، من پیوندهای خارجی بیشتری را به سایت های معتبر اضافه کردم:

چک لیست سئو - پیوندهای خارجی

من همچنین محتوا را به بخش هایی سازماندهی کردم تا مراحل را آسان تر دنبال کنید:

چک لیست سئو – بخش های پست

و عنوان و شرح جدیدی نوشت:

چک لیست سئو – عنوان و توضیحات جدید

توجه: تا زمانی که محتوای به روز شده خود را در همان URL منتشر می کنید، لازم نیست نگران محتوای تکراری باشید .)

و آن 3 تغییر ساده به سرعت صفحه من را به بالای گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر من رساند:

Google SERP – چک لیست سئو

که منجر به یک ضربه بزرگ در ترافیک موتور جستجوی آن صفحه شد:

چک لیست سئو - پرش ترافیک

9. سرعت وب سایت خود را افزایش دهید

داشتن یک وب سایت کند می تواند به رتبه بندی گوگل شما آسیب برساند. “به روز رسانی سرعت” گوگل به طور خاص صفحاتی را که به کندی در دستگاه های تلفن همراه بارگیری می شوند پایین می آورد .

سرعت صفحه در جستجوی موبایل

به همین دلیل است که می خواهید هر چیزی را که سرعت صفحه شما را کاهش می دهد حذف کنید .

خوب، ما یک مطالعه سرعت صفحه در مقیاس بزرگ انجام دادیم .

Backlinko – آمار سرعت صفحه

و ما دریافتیم که در بسیاری از موارد، استفاده از CDN در واقع به سرعت بارگذاری آسیب می رساند.

استفاده از CDN با سرعت صفحه دسکتاپ بدتر ارتباط دارد

بنابراین اگر از CDN استفاده می کنید، توصیه می کنم سرعت وب سایت خود را با روشن و خاموش شدن آن تست کنید.

ما همچنین متوجه شدیم که اسکریپت های شخص ثالث (مانند پیکسل فیس بوک) سرعت کار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

اسکریپت های شخص ثالث بر زمان بارگذاری صفحه تأثیر منفی می گذارد

با استفاده از ابزاری مانند BuiltWith.com می توانید تمام اسکریپت های شخص ثالث را در سایت خود مشاهده کنید .

با گزارش ساخته شده برای Backlinko

و اگر اسکریپتی پیدا کردید که خیلی مهم نیست، آنها را حذف کنید.

10. از کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید

این یکی از نکات مورد علاقه من در سئو است.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

ابتدا وارد کنسول جستجوی گوگل شوید .

و به گزارش عملکرد بروید:

کنسول جستجوی گوگل - گزارش عملکرد جستجو

بعد، روی «صفحات» ضربه بزنید.

این به شما نشان می دهد که کدام صفحات بیشترین ترافیک را برای شما به ارمغان می آورند.

کنسول جستجوی گوگل – عملکرد – صفحات

اینجاست که چیزها جالب می شوند:

اگر روی یکی از صفحات کلیک کنید، می توانید تمام کلمات کلیدی را که صفحه قبلاً برای آنها رتبه بندی شده است، مشاهده کنید .

کنسول جستجوی گوگل - جستارهای صفحه

و اگر عمیق بگردید، کلمات کلیدی زیادی پیدا خواهید کرد که حتی نمی‌دانستید برای آنها رتبه‌بندی می‌کنید.

به عنوان مثال، وقتی من این گزارش را در این صفحه از سایت خود اجرا کردم، 3 کلمه کلیدی پیدا کردم که هیچ سرنخی از رتبه بندی آنها نداشتم.

سه کلمه کلیدی شگفت انگیز

چرا این مهم است؟

خوب، اگر من به طور تصادفی برای این 3 کلمه کلیدی رتبه بندی می کنم، تصور کنید که آیا واقعاً تلاش کرده ام!

بنابراین برای دریافت ترافیک بیشتر از آن عبارت‌های جستجو، فقط باید آن عبارات را در پست خود بپاشم.

و اکنون که گوگل آن کلمات کلیدی را در محتوای من می بیند، احتمالاً رتبه من را برای آن عبارات جستجو افزایش می دهند.

کلمات کلیدی پاشیده شده

پیزی آسان.

11. در اطراف سوله های شانه محتوا ایجاد کنید

انتشار محتوای باکیفیت یکی از مهم ترین نکات سئو است.

اما اگر در یک موقعیت به اصطلاح “خسته کننده” باشید چه؟ آیا ایجاد محتوایی که مردم به آن لینک دهند یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند غیرممکن نیست؟

خوشبختانه نه.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوا را در اطراف “Shoulder Niches” ایجاد کنید .

طاقچه های شانه موضوعاتی هستند که به هم مرتبط هستند و به راحتی می توانید محتوای عالی در اطراف ایجاد کنید.

به عنوان مثال، Mike Bonadio از Shoulder Niches برای افزایش ترافیک ارگانیک مشتری خود تا 15٪ استفاده کرد :

افزایش ترافیک مشتری مایک بونادیو

او چطور این کار را انجام داد؟

خب، مایک در جایگاهی قرار داشت که نمی‌توانست خسته‌کننده‌تر باشد: کنترل آفات .

اکنون، ممکن است تعجب کنید:

“چگونه یک محتوای جالب در مورد کنترل آفات ایجاد می کنید؟”

شما این کار را نمی کنید.

در عوض، به دنبال جایگاه‌های مرتبط نزدیک بروید که واقعاً جالب هستند.

(به عبارت دیگر: طاقچه های شانه.)

در واقع، این کاری است که مایک انجام داد:

طاقچه های شانه مایک بونادیو

و این در نهایت او را به ایجاد یک اینفوگرافی عالی در مورد موضوع مرتبط: “کنترل آفات برای باغبانان” سوق داد.

گیف متحرک اینفوگرافیک

از آنجا که اینفوگرافیک مایک در تعدادی از وبلاگ های معتبر برجسته شده است…

متن لنگر توصیفی

… ترافیک مشتری او به شدت افزایش یافت:

ترافیک ارجاع Google Analytics

12. از دارایی های بصری خود بک لینک بگیرید

در یک دنیای عالی، صاحبان وب سایت زمانی که از نمودار، تجسم یا اینفوگرافیک شما استفاده می کنند، به شما لینک می دهند.

اما ما در یک دنیای کامل زندگی نمی کنیم.

از جنبه مثبت، من متوجه شده ام که اکثر مردم وقتی به شما تلنگر دوستانه می دهند، خوشحال می شوند.

بنابراین اگر تمایل به انتشار محتوای بصری زیادی دارید، یک بعدازظهر را صرف اجرای این تکنیک کنید.

و من تقریباً می توانم تضمین کنم که شما با تعداد انگشت شماری بک لینک خواهید آمد.

در اینجا مراحل دقیق وجود دارد:

ابتدا یک دارایی بصری در سایت خود پیدا کنید.

به عنوان مثال، در اینجا اینفوگرافیک سئوی داخلی است که قبلاً به آن اشاره کردم:

سئو روی صفحه – اینفوگرافیک

سپس کلیک راست کرده و “Copy Image address”…

آدرس تصویر را کپی کنید

… و نام فایل را در Google “Search by image” قرار دهید.

Google – جستجو بر اساس URL تصویر

و لیست کاملی از سایت هایی که از تصویر شما استفاده می کنند دریافت خواهید کرد.

Google SERP – صفحاتی که شامل تصویر هستند

اکنون موضوع پیدا کردن صفحاتی است که از تصویر شما در محتوای خود استفاده کرده اند اما به شما پیوند داده نشده اند:

اینفوگرافیک بدون لینک

در نهایت، یک ایمیل دوستانه برای آنها ارسال کنید و از آنها بخواهید پیوندی به منبع اصلی (شما) اضافه کنند.

ایمیل ارتباطی برایان – اینفوگرافیک

13. کلمات کلیدی مارک دار ایجاد کنید

مهمان شناسی.

تکنیک آسمان خراش.

ارتقاء محتوا

اینها همه اصطلاحاتی هستند که من ابداع کردم.

و به همین دلیل، من برای همه آنها در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرم.

Google SERP – کلمات کلیدی مارک دار

به همین دلیل است که من به شدت توصیه می کنم شرایط خود را ایجاد کنید .

چگونه؟

ابتدا، یک استراتژی، تکنیک، فرآیند یا مفهومی را توسعه دهید که مختص شما باشد.

این سخت به نظر می رسد.

اما واقعا اینطور نیست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزی را که از قبل وجود دارد بردارید و یک پیچ و تاب اضافه کنید.

به عنوان مثال، مدتی قبل متوجه شدم که افراد زیادی در حال ایجاد پیوند از پست مهمان بودند .

بنابراین من به سادگی یک پیچ و تاب اضافه کردم که در آن به جای پست مهمان سنتی، یک اینفوگرافیک قرار می دهید.

طرح اینفوگرافیک برایان

بعد اسمش رو بذار

این بیشتر یک هنر است تا یک علم.

اما به طور کلی، شما می خواهید نام این باشد:

  • کوتاه
  • آسان برای تلفظ
  • آسان به خاطر سپردن
  • منحصر بفرد
  • توصیفی

به عنوان مثال، زمانی که من پست مهمان را با اینفوگرافیک شروع کردم، “پست مهمان” و “اینفوگرافیک” را در یک اصطلاح ترکیب کردم: Guestographics .

در نهایت، این کلمه را بیان کنید.

این کلید است.

برای اینکه اصطلاح خود را فراگیر کند، باید آن را دیوانه وار تبلیغ کنید.

در مورد من، من یک مطالعه موردی از Guestographics در عمل منتشر کردم.

Backlinko – نحوه دریافت بک لینک

سپس، چند ماه بعد، یک مطالعه موردی دیگر را منتشر کردم:

استراتژی سئو - ارسال

من همچنین مطمئن شدم که در مصاحبه ها به “Guestographics” اشاره می کنم:

ذکر مهمانشناسی

چند ماه طول کشید تا به نتیجه برسد.

اما قبل از اینکه بفهمم، افراد زیادی درباره Guestographics می‌نوشتند.

نمونه های مهمان شناسی

و هر وقت کسی در مورد آن تکنیک صحبت می کند، به من لینک می دهد. 🙂

Ninja Outreach – Infographics و Guestographics

14. تعاریف “X چیست” را به محتوای وبلاگ اضافه کنید

این یکی از مهم ترین نکات سئو است که افراد تمایل به نادیده گرفتن آن دارند.

در اینجا نحوه کار آن آمده است:

هنگامی که شخصی برای یک عبارت سطح بالا (مانند “بهینه سازی موتور جستجو”) جستجو می کند، معمولاً به دنبال یک تعریف است.

و همانطور که راس هاجنز اشاره می کند، نتایج در صفحه اول گوگل برای عبارات تعریف به این سوال پاسخ می دهد: “X چیست؟”.

مثلا:

اگر “بازاریابی درونگرا” را جستجو کنید، 2 نتیجه از 3 نتیجه برتر به این سوال پاسخ می دهند: “بازاریابی درونگرا چیست؟:

Google SERP – بازاریابی ورودی

بنابراین اگر به دنبال یک کلمه کلیدی تعریف هستید، حداقل بخشی از محتوای خود را بر پاسخ به این سوال متمرکز کنید: “X چیست؟”.

به همین دلیل است که من همیشه هر زمان که کلمات کلیدی تعریف را هدف قرار می دهم، بخش “X چیست” را اضافه می کنم:

بک لینک چیست؟

احتمالاً تعداد بیشتری از قطعات ویژه را در SERP ها مشاهده کرده اید :

قطعه های ویژه در SERP ها

و اگر شما هم مثل من هستید، از خود می‌پرسید: «چگونه می‌توانم محتوایم را در قطعه ویژه دریافت کنم؟»

خوشبختانه نیازی به حدس زدن نیست.

SEMrush یک مطالعه گسترده Featured Snippet انجام داد (آنها 80 میلیون کلمه کلیدی را تجزیه و تحلیل کردند).

مطالعه برگزیده Snippet

و آنها دریافتند که افزودن بخش پرسش و پاسخ به محتوای شما برای به دست آوردن نقطه Featured Snippet بسیار خوب عمل می کند.

مثلا:

این صفحه در سایت من حول کلمه کلیدی “شرح کانال” بهینه شده است.

توضیحات کانال – مرکز بازاریابی یوتیوب

مانند هر محتوای خوب در مورد این موضوع، نکات مفید زیادی برای نوشتن توضیحات کانال YouTube دارد:

توضیحات کانال – نکات مفید

اما من همچنین مطمئن شدم که “Snippet Bait” را در قالب یک بخش پرسش و پاسخ کوتاه قرار دهم:

بخش پرسش و پاسخ

و کار کرد!

Google SERP – توضیحات کانال – قطعه ویژه

خط پایین؟

اگر می‌خواهید محتوای خود را در قسمت Featured Snippet نشان دهید، «Snippet Bait» را امتحان کنید.

16. فرصت های بیشتر پست مهمان را بیابید

در اینجا یک نکته ساده سئو وجود دارد که به شما کمک می کند سایت هایی را برای پست مهمان پیدا کنید.

ابتدا، فردی را در جایگاه خود پیدا کنید که تمایل زیادی به پست مهمان دارد.

پست مهمان لری کیم در Inc.

دوم، هد شات آنها را بگیرید (معمولاً می توانید آن را در پروفایل لینکدین آنها پیدا کنید) و آن را در جستجوی عکس معکوس گوگل قرار دهید.

وویلا! می‌توانید همه جاهایی را که مهمان پست کرده‌اند ببینید:

لری کیم – نتایج صفحه جستجوی عکس معکوس

و می توانید از همین فرآیند برای یافتن فرصت های مصاحبه (مانند پادکست) استفاده کنید.

در واقع، پادکست ها ممکن است کم ارزش ترین استراتژی ایجاد لینک در این سیاره باشند.

چرا؟

خوب، رفتن به پادکست 10 برابر ساده تر از ارائه، نوشتن، ویرایش و انتشار یک پست مهمان است.

و درست مانند یک پست مهمان، یک پیوند شیرین به سایت خود دریافت می کنید (در یادداشت های نمایش):

مصاحبه در پادکست

متأسفانه، یافتن پادکست ها می تواند کاری طاقت فرسا باشد.

مگر اینکه از جستجوی عکس معکوس گوگل استفاده کنید:

Google SERP – پادکست های رند فیشکین

بینگو!

17. CTR ارگانیک خود را بهبود بخشید

هنگامی که نرخ کلیک ارگانیک خود را بهبود می دهید، افراد بیشتری در نتایج جستجو بر روی سایت شما کلیک می کنند.

کلیک کردن در SERP ها

این بدان معنی است که می توانید ترافیک بیشتری دریافت کنید … بدون نیاز به رتبه های بالاتر.

وقتی میلیون‌ها نتیجه جستجوی Google را تجزیه و تحلیل کردیم تا درباره CTR گوگل بیشتر بدانیم، متوجه شدیم که استفاده از برچسب‌های عنوان سوال به طور قابل توجهی CTR را افزایش می‌دهد .

CTR ارگانیک عناوین سوالات .vs.  عناوین غیر سوالی

بنابراین هر زمان که منطقی بود، توصیه می کنم از یک سوال در عنوان صفحه خود استفاده کنید.

در اینجا یک مثال واقعی آورده شده است:

سوال در تگ عنوان

منبع: سایت بکلینکو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *